عکاسی AURA

 


با توجه به برخی باورهای معنوی، اورا (احیاناً با نام میدان انرژی) کیفیتی است که اطراف یک موجود زنده یا چیزی قرار دارد.
  
بعضی افراد، به ویژه روح‌بینان، معرفان، و سایر عاملان فراسنسی، ادعا می‌کنند که قادر به دیدن اورای یک فرد هستند، از جمله رنگ، اندازه و لرزش آن. این ویژگی‌های اورا برای برخی افراد اهمیتی دارد.
علاوه بر افرادی که ادعا می‌کنند قادر به دیدن و خواندن اوراها هستند، یک شرکت به نام "اورا ایمیجینگ" دوربینی به نام اوراکم تولید می‌کند که ادعا می‌کند توانایی ضبط "نمایشی" از اورای یک فرد را دارد.
  
این راهنما بیشتر به بحث در مورد عدم تأیید علمی اوراها، عکاسی اورا و دوربین‌های اورا پرداخته نخواهد شد. تمرکز به جای آن بر تاریخچه عکاسی اورا، توضیح اینکه عکاسی اورا امروز چه معنا و مفهومی دارد و بحث درباره این است که اوراهای مختلف برای افرادی که به عکاسی اورا ایمان دارند چه معنا و اهمیتی دارد.
  
برای بسیاری از افرادی که از برهم‌کنش با برجسته‌شناسی، اخترشناسی، کارت‌های تاروت، مدیوم‌ها و شکار ارواح خوشحال می‌شوند، عکاسی اورا ممکن است جذاب و جالب باشد. افراد به دلایل متنوعی به عکاسی اورا علاقه‌مندند، بنابراین این راهنما به آن‌ها کمک خواهد کرد تا این موضوع را بهتر بشناسند.
  
ریشه‌های عکاسی اورا به دوران دورتری بازمی‌گردد، اگرچه دوربین اورا مدرن یعنی آوراکم، نتیجه کاری است که گای کاگینز در دهه 1970 شروع کرد، اما اصل آن را باید به دوران قدیمی‌تر برگرداند.
در قرن 18 و 19، علاقه به پدیده‌شناسی به شدت افزایش یافت و این امر منجر به ساخت و فروش محصولات و تجارب گوناگون در این حوزه شد. هیپنوتیزم، معنویت، اوکالتیسم، مسمریسم و بسیاری از "ایزم‌ها" در همه جا حاضر بودند.
تلاش‌های مستند برای عکاسی از میدان‌های انرژی اطراف یک فرد در اواخر قرن 19 آغاز شد. با این حال، در سال 1939، سمئون داویدویچ کیرلیان کشف کرد که با قرار دادن یک شیء یا قسمتی از بدن بر روی کاغذ عکاسی و اعمال ولتاژ بر روی آن، می‌تواند تصویری با حاشیه‌ای درخشان اطراف موضوع را ضبط کند. این روش عکاسی کیرلیان نامیده می‌شود.
  


با وجود اراده‌های کیرلیان، این تکنیک عکاسی به عنوان یک ابزار توسط پاراپسیکولوژیست‌های مختلف برای نمایش انرژی‌های زیستی و قدرت‌های روانی افراد به کار گرفته شده است. پژوهش‌ها نشان داده‌اند که الکتریسیته با توجه به وجود رطوبت، یونیزاسیون گازی را دور یک شیء ایجاد می‌کند.
  
از سال ۱۹۹۲ به بعد، گای کاگینز دوربین‌ها و نرم‌افزارهای تصویربرداری اورا را معرفی کرد که بر اساس داده‌های بازخورد زیستی ادعا می‌کند یک رنگ را حول موضوع ایجاد می‌کند.
در حال حاضر، شواهد علمی وجود ندارد، حداقل هیچ شواهدی که مورد بازبینی همتایان دقیق قرار گیرد، که نظریه "اوراها" را به عنوان مشتقی از قدرت روانی تأیید کند. مطالعه پس از مطالعه به این نتیجه رسیده است که توانایی دیدن اوراها وجود ندارد.
  
با وجود عدم وجود شواهد حمایت‌کننده، در عصر مدرن، بسیاری از افراد علاقه‌مند به عکاسی اورا هستند و آن را جذاب و هیجان‌انگیز می‌یابند.
به عنوان مثال، سارا پاتر از مجله کاسموپولیتان می‌نویسد که هر سال در روز تولد خود به خود "پرتره اورایی" هدیه می‌دهد. او می‌نویسد: "این کمک می‌کند تا بررسی سال گذشته خود را انجام دهم و برنامه ای را برای سفر بعدی تنظیم کنم. اگر در خانه در شهر نیویورک باشم، به معنای آن است که باید به فروشگاه متافیزیکی مورد علاقه خود، جواهرات جادویی در منطقه چایناتاون بروم، برای عکاسی اورا و تجزیه و تحلیل آن."
در وب‌سایت گوپ، برند سلامت و سبک زندگی گوینث پالترو، سردبیران گوپ عکاس معروف اورا به نام کریستینا لانسدیل از ریدیانت هیومن را به دفتر خود دعوت کردند تا پرتره‌های اورا تیم را ثبت کند.
  
گوپ در مورد عکاسی اورا می‌نویسد: "پرتره‌ها شگفت‌انگیز، عجیب و بسیار جذاب هستند - به دلیل استفاده از دوباره‌نمایی که ابتدا یک پرتره و سپس اورا را ثبت می‌کند - و این اتفاق به دلیل سنسورهای دستی حاوی نقره که در آغوش شما قرار می‌گیرند و از طریق بدن شارژ ارسال می‌کنند امکان‌پذیر می‌شود."
  
بعضی از افراد از نظراندیشتر هستند، حتی اگر در عکاسی اورا شرکت کنند. ماریسا ملتزر از روزنامه نیویورک تایمز همچنین جلسه‌ای برای پرتره اورایی با خانم لانسدیل از ریدیانت فوتو داشت. او درباره پرتره‌های اورا می‌نویسد: "و شاید بهتر است که به صورت تصویری درک شوند. از رنگ‌ها می‌توان هرچیزی را تفسیر کرد، اما هنگام مشاهده به عنوان یک سری، احتمالاً می‌توانم الگوهای واقعی یا تغییراتی را شناسایی کنم. حداقل در نهایت تصویر من قابل قبولی دارم."
باشد که برای سرگرمی یا بدست آوردن بینش، هر ساله هزاران نفر از افراد عکاسی اورا را انجام می‌دهند.
  
لانسدیل بسیاری از عکاسان اورا هستند که یک استودیو دارند و در سراسر کشور تورهایی را برگزار می‌کنند تا پرتره‌های اورا افراد را ثبت کنند. یکی دیگر از این عکاسان هنرمند مفهومی و پژوهشگر انرژی به نام ایلین لی از اورا اورا در دیترویت است. او از سال ۲۰۱۷ تاکنون تعدادی بسیار زیادی از پرتره‌های اورا را در سراسر ایالات متحده ثبت کرده است.
و البته، دوربینی که پشت همه این‌ها است، دوربین اوراکم است. آخرین نسخه از آن AuraCam 6000 است. اوراکم توضیح می‌دهد: "به عنوان یک پزشک بهداشت جامع، معلم یوگا یا کارگر انرژی، شما ارزش توانایی تفسیر دقیق وضعیت روحی مشتری خود را می‌دانید. با AuraCam 6000، می‌توانید دقیقاً همین کار را انجام دهید. این دستگاه منحصر به فرد از رابط انسان-کامپیوتری تشکیل شده است که شامل سخت‌افزار و نرم‌افزار است و به واسطه فناوری نوآورانه ما، نمایشی از اورا شما را ثبت می‌کند."
  
مقاله گوپ درباره عکاسی اورا به طور خلاصه توضیح می‌دهد که دوربین اورا چگونه کار می‌کند. این دوربین از دوباره‌نمایی استفاده می‌کند که یک پرتره از شخص و سپس اورای آن را ثبت می‌کند. سنسورهای دستی در آغوش شخص از طریق بدن شارژ ارسال می‌کنند که سپس با توجه به اورا یا روح آن شخص تغییر می‌کند.
"AuraCam ما از یک سنسور دستی استفاده می‌کند. شخص می‌تواند دست چپ (یا راست) خود را بر روی سنسورهای دستی قرار دهد. این عمل، به نوبه خود، به یک محصول خاص اجازه می‌دهد پارامترهای فیزیولوژیکی را اندازه‌گیری کند. سنسور دستی در خود شامل نقاط تماس مختلفی است که برای حداکثر دقت در خواندن طراحی شده‌اند. همچنین سنسور دستی حساس به انحرافات در دما، رطوبت و الکتریسیته ساکن در محیط و شخص است که باعث دقت بیشتر در جمع‌آوری داده‌ها می‌شود. این پارامترهای داده‌ها سپس به عنوان یک میدان اورا رنگارنگ و درخشان حول بدن روی یک عکس فیلم فوری یا نمایشگر کامپیوتر نمایش داده می‌شود. در زمان سریعی پس از آن، یک عکس رنگارنگ زیبا یا یک چاپ کامپیوتری به کاربر ارائه می‌شود تا به آنها کمک کند تفسیر رنگ اورای شخصی خود را درک کنند." به این توضیح می‌پردازد، آوراکم.
  
چه اتفاقی می‌افتد این است که یک دستگاه حسگر شارژ الکتریکی را از طریق شخص ارسال می‌کند و سپس این شارژ توسط دوربین اورا به همراه یک پرتره سنتی دیگر از فرد خوانده می‌شود. رنگ‌هایی که به طوری که با خواندن حسگرها مرتبط هستند، سپس دور شخص برجسته می‌شوند و برخی از افراد اعتقاد دارند که این رنگ‌ها معنی و اهمیتی دارند.
  
رنگ‌ها در بخش اصلی جذابیت عکاسی اورا و برای برخی از افراد ارزش آن قرار دارند. برای افرادی که به اهمیت اوراها اعتقاد دارند، رنگ‌ها چه معنی‌ای دارند؟
لی رنگ‌های اورا را به شرح زیر توصیف می‌کند: "رنگ‌های اورای می‌توانند با داستان‌های زندگی‌مان، احساسات و وضعیت‌هایمان تغییر کنند. این تجربه سعی دارد این لحظات را ثبت کند، شرکت‌کنندگان را قادر می‌سازد تا وضعیت‌های اورایی خود را درک کنند و از طریق افزایش آگاهی درباره وجودی جهانی، آگاهی عمیق‌تری را به وجود بیاورند - همه در حالی که آگاهی فردی و جمعی را گسترش می‌دهند."
  
لانسدیل از ردیانت هیومن توضیح می‌دهد که هشت رنگ وجود دارند: قرمز، نارنجی، قهوه‌ای، زرد، سبز، آبی، بنفش و سفید. Aura Aura نیز می‌گوید رنگ‌هایی مانند صورتی، مگنتا و اندیگو وجود دارند. فروشگاه جواهرات جادویی در نیویورک نیز می‌گوید که رنگ‌های اورا شامل قرمز، نارنجی، زرد، صورتی، سبز، اندیگو، آبی، بنفش و سفید هستند.
هر رنگ دارای معنی خود است و موقعیت رنگ‌ها نیز بسیار مهم است. Aura Aura توضیح می‌دهد که "ناهنجاری‌های اورا" مانند خطوط، پرتوها، کانال‌ها، اشعه نور و اورب‌ها می‌توانند به صورت دیگری مفهوم اورا را توسعه دهند.
  
اورای قرمز نشانگر قدرت، شدت، اراده، آغازهای جدید، رهبری، عمل، عمل‌گرایی و شور و علاقه است. افرادی با اورای قرمز عموماً از زایمان، مرگ، و ماجراجویی نمی‌ترسند.
درباره چاکرا، قرمز رنگ چاکرای ریشه است. این مربوط به ارتباط فرد با دنیای ملموس است.
  


به افرادی با اورای قرمز توصیه می‌شود که فعال باشند و وقت خود را در طبیعت بگذرانند.
اگر اورای قرمز یک فرد سنگین یا تیره باشد، اعتقاد می‌شود که انرژی آنها کم است.
  

نارنجی رنگ چاکرای ساکرال است که به خلاقیت و احساسات ظریف مربوط می‌شود. افرادی با اورای نارنجی گفته می‌شود خلاق، دارای اعتماد به نفس، مستقل، اجتماعی و از چالش‌ها لذت می‌برند.
برای افرادی با اورای نارنجی مهم است که وارد آب شوند یا رودخانه یا اقیانوسی را بازدید کنند و باید انرژی‌هایشان به طور منظم تجدید شود.
  


افرادی با اورای نارنجی اغلب کارآفرینان یا افرادی هستند که در فروش موفق هستند. گفته می‌شود که افرادی با اورای نارنجی خوب با افراد دیگر همکاری می‌کنند.
  
افرادی با اورای خاکستری (تن) عموماً متمرکز بر جزئیات هستند، احتیاط‌گر، منطقی، استراتژیک و اغلب باهوش هستند.
  


این افراد در محیط‌های سازمان‌یافته عملکرد خوبی دارند و می‌توانند برنامه‌ریزان دقیقی باشند.
افرادی با اورای خاکستری (تن) باید مطمئن شوند که به طور مکرر دایره دید خود را گسترش دهند، زیرا ممکن است در الگوهای فکری سختگیرانه گیر کنند.
  
اورای زرد نشانگر خوش‌بینی، سرزندگی، ذهن باز و سخاوتمندی است. افرادی با اورای زرد اغلب شاداب و باطن طنزی هستند.
  


این افراد به ایجاد محیطی که دیگران در آن احساس راحتی می‌کنند کمک می‌کنند.
  
اورای زرد همچنین نشان دهنده این است که شخصی قدرت و تأثیر بر دیگران دارد. این رنگ مربوط به چاکرای پلکسوس خورشیدی است که مسئولیت خودتحکمی و قدرت شخصی است.
افرادی با اورای زرد احساس قویی از خود وجود دارند و همچون خورشید درخشانند.
  
سبز رنگ، رنگ چاکرای قلب است که برای پیشرفت و ترمیم خود بسیار مهم است.
افرادی با اورای سبز عشق بی‌شرط و حمایت بی‌قید و شرطی را به دیگران منتشر می‌کنند و هرکسی که با شخصی با اورای سبز روبرو شود، قدرت بیشتری احساس می‌کند.
  


افرادی با اورای سبز عموماً به طبیعت و حیوانات جذب می‌شوند. گفته می‌شود که آنها از همه افراد در طیف موجودات بیشترین تعادل را دارند و احساس مسئولیت قوی نسبت به خود و دیگران دارند.
با این حال، اگر اورای سبز تیره یا مات باشد، ممکن است نشان دهنده حسادت و غمگین بودن شخص باشد. بعضی اوقات افراد با اورای سبز خود را به عنوان قربانیان می‌بینند.
  
رنگ آبی در گونه‌های مختلفی وجود دارد، از جمله آبی فیروزه‌ای و آبی سرخابی. این گونه‌های مختلف به معنایهای کمی متفاوت اشاره می‌کنند. با این حال، اورای آبی معمولاً با توانایی زندگی به طور اصیل و مطابق با واقعیت در ارتباط است. آبی رنگ چاکرا گلو می‌باشد که کنترل ارتباطات و بیان قدرت را دارد
  


افرادی که اورای آبی دارند، معمولاً به عنوان خوابگرد و اهمیت زیادی را بر روابط شخصی قرار می‌دهند. صداقت برای افراد با اورای آبی بسیار مهم است.
افراد با اورای آبی مناسب برای فلسفه‌پردازی هستند. هر چه رنگ آبی فرد روشن‌تر باشد، آرامش بیشتری دارد.
اگر فردی با اورای آبی احساس نیاز به بیشتر کردن احساس رضایت می‌کند، باید در تئاتر شرکت کند یا در فعالیت‌هایی مرتبط با آب شرکت نماید.
  
اندیگو رنگ چاکرای چشم سوم است که با دانش داخلی و توانایی درون‌گرایی مرتبط می‌شود.
  


ایندیگو رنگ حساسیت و همدردی را نشان می‌دهد. سایه‌ی روشن‌تر ایندیگو با وضوح، اراده قوی و توانایی کمک به دیگران مرتبط است.
افراد با این اورا بیشتر بر اساس احساسات خود عمل می‌کنند تا منطق و از اینکه خود را بخش کوچکی از یک کلیت بزرگ تصور می‌کنند.
از آنجا که بر اساس احساسات فکر می‌کنند، اوراهای ایندیگو قابلیت تشخیص حقیقت از خیال را نشان می‌دهند. با این حال، یک اورای ایندیگوی تیره مانند آبی نیروی درونی و قطع ارتباط از توانایی های داخلی خود را نشان می‌دهد.
  

بنفش رنگ چاکرا تاج است که به رویاها مرتبط می‌شود. افرادی با این اورا ادعا می‌کنند دارای شخصیت‌های پرقدرت و جذاب هستند. آن‌ها شخصیت‌هایی قدرتمند دارند و معمولاً هدفشان الهام بخشی و رهبری دیگران است.
  

"اشخاصی با اورای بنفش به عنوان بینندگان و بسیار ایده آلیست شناخته می‌شوند. آن‌ها نیز به عنوان افرادی با توانایی همدردی و قدرت توسعه و خلاقیت توصیف می‌شوند.
اورای بنفش می‌تواند از افراد غیرمعمول، بازیگوش و بدون قضاوت تابعیت کند.
این افراد با اندیشه‌های منحصربه‌فرد ممکن است احساس سرخوردگی کنند، بنابراین باید ایده‌ها و بینش خود را با دیگران یا در یک دفترچه به اشتراک بگذارند تا از نگه داشتن همه چیز درون خود جلوگیری شود."
  


اورای صورتی به عنوان انرژی مهربان و نمادی از عشق شناخته می‌شود. افرادی با اورای صورتی به عنوان افرادی مهربان و دلسوز شناخته می‌شوند.
رنگ صورتی روشن با کنجکاوی و آرزوی قوی برای عشق و صلح مرتبط است.
  


رنگ صورتی روشن به نظر می‌رسد یک رنگ نادر در اوراها است؛ هرچه رنگ صورتی بیشتر به رنگ "آدامس بادکنکی" شباهت داشته باشد، فرد ملاقات شده مهربان‌تر است.
  
چاکر قلب با رنگ صورتی نمایان می‌شود و اغلب با انرژی زنانه مرتبط می‌شود. معتقد است که افرادی که اورای صورتی دارند، با یک لبخند ساده یا حتی حضور خود، قادرند دیگران را شفا دهند.
   
شخصی که اورای قرمز-آبی (ماجنتا) دارد، یک فرد بسیار اصیل است. ماجنتا انرژی‌های آبی و قرمز را ترکیب می‌کند، بنابراین آنها درک قوی از جهان فیزیکی مانند شخصی با اورای قرمز دارند و در عین حال احساسی و مستدل هستند مانند افرادی با اورای آبی و اندیگو.
  


شخصی که اورای ماجنتا دارد، برای کارهای خلاقانه مناسب است و گفته می‌شود که به نغمهٔ خود می‌رقصد. آنها مستقل هستند و به‌ندرت تحت تأثیر تأثیرات خارجی و فشار همتاها قرار می‌گیرند. شخصی با اورای ماجنتا اغلب با استفاده از شوخ‌طبعی، موقعیت‌ها را خنثی می‌کند و با چالش‌های زندگی مقابله می‌کند.
  
اورای سفید به چاکرای روح مربوط می‌شود و نشانگر تجاوز از حوزهٔ فیزیکی است. اعتقاد بر این است که تنها تعداد کمی از افراد با اورای سفید خالص در جهان وجود دارند و آنها کاملاً از مشکلات شخصی و مشکلات سلامتی آزاد هستند.
فرکانس سفید قوی اطراف یک شخص نشانگر پذیرش بی‌رنجانه از جهان است. فردی با اورای سفید به هیچ آرزویی برای وجود بدنی خود ندارد و تمرکز خود را بر روی حقیقت هدفمند و پاکی قرار می‌دهد.
  


اگر اورای سفید شخصی ابری یا غلیظ داشته باشد، ممکن است به دنبال پاسخ‌ها باشد و در عوض گیجی و سردرگمی را تجربه کند.
اگر شخصی اورای سفید خالص داشته باشد، گفته می‌شود که او به سطحی بالاتر از وجود رسیده است.
  
هر رنگی که بالاتر از گوش‌های یک شخص در اورای او قرار گیرد، نشانگر آگاهی فرد است.
رنگ‌هایی که در سمت چپ یک تصویر اورا قرار دارند، به انرژی وارد شونده به فرد و نحوه درک شخص از جهان مرتبط هستند.
  
در سمت راست، این رنگ‌های اورا نشانگر انرژیی است که فرد به بیرون فشار می‌دهد یا نحوه درک جهان از شخص را نشان می‌دهد.
  
در عکس آورا، پارابندی آرک نشانگر اهداف یا آرزوها یا چیزی است که فرد به آن ارزش زیادی می‌دهد.
اگر در عکس آورا یک فرد خطوط، پرتوها، کانال‌ها یا نورهایی دیده شود، این‌ها می‌توانند نشانگر یک ارتباط مستقیم با جهان یا یک رابطه معنوی باشند.
  
اشخاصی که می‌خواهند عکس آورا خود را داشته باشند، می‌توانند به دنبال عکاسان حرفه‌ای با دوربین‌های آورا بگردند، از جمله Radiant Human، Aura Aura و Magic Jewelry NYC.
یک جستجوی سریع در گوگل برای عبارت "عکاسی آورا در نزدیکی من" یا "جایی برای داشتن عکس آورا" نتایجی از افرادی با دوربین‌های آورا در مکان‌های مختلف به همراه خواهد داشت.
  
اشخاص همچنین می‌توانند یک AuraCam 6000 را خریداری یا اجاره کنند. قیمت‌ها متغیر است، اگرچه اجاره روزانه ممکن است بیش از ۵۰۰ دلار هزینه داشته باشد.
همچنین برای استفاده از AuraCam 6000، نیاز به "ماژول‌های" مصرفی دارید که قیمت آن‌ها برای ۲۰۰ عدد ۴۵۰ دلار و برای ۵۰۰ عدد ۱,۰۵۰ دلار است.


 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش