سایت فروشگاه مرکزی ایده آل دوربین افتتاح شد

 

سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین از سایت فروشگاه مرکزی ایده آل دوربین رونمایی می کند . سازمان خدماتی ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین به عنوان بزرگتری مرکز ارایه خدمات پس از فروش و تعمیر انواع دوربین های عکاسی ، اکنون قسمت فروشگاه دوربین را در ساختمان مرکزی خود راه اندازی نموده است و سایت فروشگاه مرکزی ایده آل دوربین نیز در راستای ارایه خدمات بیشتر ، بدین منظور راه اندازی شده است .

با مراجعه به سایت فروشگاه مرکزی ایده آل دوربین به راحتی انواع دوربین ، لنز و تجهیزات عکاسی را در یک مکان تخصصی مشاهده نموده و با مقایسه انواع تجهیزات مورد نظر خود ، بهترین قیمت های دوربین ، لنز و تجهیزات عکاسی از برند های مختلف رامشاهده نمایید.

اگر تمایل دارید تا بدون واسطه و تنها از وارد کننده اصلی تجهیزات عکاسی خرید کنید ، سایت فروشگاه مرکزی ایده آل دوربین این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا بهترین تجربه خرید دوربین و لنز را به دست بیاورید.

بخش خرید دوربین

در بخش خرید دوربین از سایت فروشگاه مرکزی ایده‌آل دوربین ، شما می توانید آخرین محصولات و بهترین سفارش های خرید دوربین را مشاهده نمایید . قیمت خرید و قیمت فروش دوربین در این سایت به صورت روزانه به روز رسانی می شود و برای اطلاع از آخرین قیمت های خرید دوربین و لنز شما به اصلی ترین مرجع تعیین قیمت خرید دوربین و تعیین قیمت خرید لنز دسترسی خواهید داشت . سازمان خدماتی ایده آل دوربین تلاش نموده است تا در بخش خرید دوربین از فروشگاه مرکزی ایده‌آل دوربین ، بهترین قیمتها را همپای بازار  های جهانی ارایه نماید.

بخش خرید لنز از فروشگاه مرکزی ایده آل دوربین

در بخش خرید لنز نیز به روزترین قیمتهای خرید و فروش لنز از فروشگاه مرکزی ایده آل دوربین را می توانید مشاهده نمایید . خرید و فروش لنز کانن ، خرید لنز نیکون ؛ بخش فروش لنز سونی ، خرید انواع لنز سیگما و خرید لنز تامرون در این بخش قابل انجام می باشد.

بخش خرید فلاش و لوازم نورپردازی

برای خرید لوازم جانبی ، فلاش و انواع تجهیزات نور پردازی ، سازمان خدماتی ایده آل دوربین یکی از اصلی ترین مراجع قیمت گذاری انواع فلاش و تجهیزات جانبی نورپردازی می باشد . برای خرید فلاش و اطلاع از قیمت فروش فلاش و تجهیزات نورپردازی به بخش فروش لوازم جانبی در سایت فروشگاه مرکزی ایده آل دوربین مراجعه نمایید .

خرید از فروشگاه مرکزی ایده‌آل دوربین چه مزیت هایی دارد ؟

اولین و بزرگترین مزیت خرید دوربین ، خرید لنز و خرید تجهیزات جانبی عکاسی از فروشگاه مرکزی ایده آل دوربین در آن است که شما بدون واسطه و مستقیما از وارد کننده اصلی تجهیزات عکاسی در ایران خرید می کنید.

به دلیل حذف واسطه ها از مسیر خرید و فروش دوربین و لنز و تجهیزات عکاسی ، اصلی ترین قیمت های فروش دوربین و لنز را در سایت فروشگاه مرکزی ایده آل دوربین مشاهده خواهید نمود .

دومین مزیت خرید از فروشگاه مرکزی ایده آل دوربین در آن است که تمامی محصولات خریداری شده از فروشگاه آنلاین ایده آل دوربین همراه با گارانتی و ضمانت نامه اصلی ایده آل دوربین ارایه می شوند. گارانتی 36 ماهه دوربین و لنز کانن ، گارانتی 24 ماهه خرید دوربین و لنز نیکون و گارانتی 18 ماهه خرید دوربین و لنز سونی از جمله اصلی ترین مزیت های خرید از این سایت می باشد.

سومین مزیت خرید از سایت فروش آنلاین دوربین و لنز در آن است که برای محصولات خریداری شده با گارانتی ایده آل دوربین دارای دو جلسه آموزش رایگان کار با دوربین می باشند . برای هر دوربین خریداری شده با گارانتی ایده آل دوربین لازم است تا وارد سایت اصلی سازمان خدماتی ایده آل دوربین شده و در بخش کلاس آموزش رایگان کار با دوربین ثبت نام نمایید. بعد از ثبت نام و به حد نصاب رسیدن کلاس  های آموزش رایگان کار با دوربین ، همکاران ما در بخش آموزشگاه عکاسی ایده آل دوربین با شما تماس گرفته و برای شرکت در کلاس عکاسی رایگان از شما دعوت به عمل می آید .

کارت VIP رایگان برای خرید از سایت فروشگاه آنلاین ایده آل دوربین

یکی از اصلی ترین مزیت های خرید از سایت فروشگاه مرکزی ایده آل دوربین در آن است که برای تمامی محصولات خریداری شده از این سایت ، کارت خدمات VIP ایده آل دوربین به صورت رایگان ارایه می شود.

کارت VIP در واقع به نوعی یک گارانتی طلایی است که برای محصولات دوربین و لنز خریداری شده از فروشگاه مرکزی ایده آل دوربین ارایه می شود و خدمات ویژه و فراتر از گارانتی های رایج برای دارندگان این کارت ها ارایه می شود. برای اطلاع از خدمات کارت های VIP به بخش معرفی VIP ایده آل دوربین مراجعه نمایید .

عضویت در باشگاه مشتریان ایده آل دوربین

با هر مقدار خرید از فروشگاه مرکزی ایده آل دوربین ، شما بلافاصله به عضویت باشگاه مشتریان ایده آل دوربین در خواهید آمد.  باشگاه مشتریان ایده آل دوربین انواع خدمات ویژه و سرویس های دوره ای رایگان را از این سازمان دریافت می دارند و در مسابقات ، مناسبت ها و تخفیف های ویژه ای که از سوی این سازمان ارایه می شود ، اعضای باشگاه مشتریان ایده آل دوربین در اولویت قرار دارند.

از آغاز تا پایان همراه شما هستیم

ایده آل دوربین تنها مرجع فروش دوربین در ایران است که از نخستین زمان های خرید دوربین تا تمامی مراحل آموزش ؛ یادگیری و راه اندازی کسب و کار و در طول زمان فعالیت های حرفه ای عکاسان با آنها همراه می باشد. در هر یک از زمان های آموزش ، کسب تجربه ، راه اندازی کسب و کار عکاسی و حتی در زمان هایی که مسغول انجام پروژه های عکاسی خود هستید ، ایده آل دوربین را به عنوان یک پشتیبان همراه خود خواهید داشت . هیچ نوع آسیب دیدگی دوربین و لنز و سایر تجهیزات عکاسی نباید مانع از ادامه راه عکاسی و تصویر برداری حرفه ای شما باشد و همکاران ما در بخش فنی سازمان خدماتی ایده ال دوربین در تمامی ایام هفته آماده خدمت رسانی به خریداران دوربین ولنز از فروشگاه مرکزی ایده‌آل دوربین می باشند.

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش