چرا فقط باید از فروشگاه مجاز ایده آل دوربین خرید انجام دهیم ؟

 

تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری در همه کشور های دنیا از جمله وسایل الکترونیکی گران قیمت به شمار می آیند و به دلیل هزینه نسبتا زیادی که مشتریان برای خرید این محصولات می پردازند ، به طور  معمول کمپانیهای سازنده تعداد زیادی از ضمانت ها و گزینه های دیگر را برای مشتریان خود ارایه می دهند. همچنین محصولات اصلی عکاسی و فیلمبرداری تنها در فروشگاه های مجاز ارایه می شوند و تعداد زیادی از لوازم جانبی غیر اصل و تقلبی وجود دارند که در فروشگاه های غیر مجاز به همراه دوربین و لوازم عکاسی ارایه می شوند. در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته ایم که چرا باید به یک فروشگاه مجاز دوربین برای خرید لوازم عکاسی و تصویر برداری مراجعه کنیم ؟

 

فروشگاه مجاز چه فروشگاهی است ؟

همانند تمامی اصناف دیگر، فروشگاه مجاز دوربین و لنز و تجهیزات عکاسی باید دارای مجوز از اتحادیه صنف خود باشد . این مجوز باید در معرض دید مشتریان فروشگاه دوربین قرار داشته باشد و شما به محض ورود به یک فروشگاه باید قادر باشید تا سند اصلی جواز کسب فروشگاه دوربین را مشاهده نمایید . این یکی از الزامات صنفی است که جواز کسب فروشگاه باید در معرض دید خریداران قرار داشته باشد .

همچنین در یک فروشگاه مجاز ، غیر از زمینه اصلی قید شده در جواز کسب هیچگونه لوازم دیگری نباید وجود داشته باشد . به عنوان مثال اگر شما به یک فروشگاه دوربین مراجعه می کنید و در کنار دوربین و تجهیزات عکاسی تعداد زیادی از لوازم خانگی یا لوازم الکترونیکی دیگر را مشاهده می کنید ، به طور قطع این فروشگاه یک محل تخصصی برای عرضه دوربین و لنز و تجهیزات عکاسی نیست .

به این نکته توجه داشته باشید که فروشگاه مجاز دوربین باید دارای تمامی لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای ارایه به همراه دوربین باشد . به عنوان مثال اگر از یک فروشگاه دوربین خرید می کنید و این فروشگاه قادر به ارایه لوازم جانبی و وسایل مورد نیاز برای راه اندازی دوربین نیست ، باید به این نتیجه برسید که این محل یک فروشگاه مجاز و تخصصی دوربین نیست .

 

حضور افراد متخصص برای مشاوره خرید دوربین

لوازم و تجهیزات عکاسی از جمله وسایل الکترونیکی دارای فناوری بالا و پیشرفته هستند و بنابراین کار کردن با این لوازم نیازمند برخورداری از دانش تخصصی می باشد. انواع دوربین های جدید که در بازار محصولات عکاسی وجود دارند دارای تعداد زیادی از آپشنها و گزینه های داخلی هستند که در بررسی ها و جستجوهای اینترنتی شما قادر به مشاهده آنها نخواهید بود. از این روی در یک فروشگاه تخصصی دوربین و لنز همواره تعدادی از کارشناسان متخصص حضور دارند که در رابطه با دوربین و لنز و سایر تجهیزات ، اطلاعات تخصصی را به مشتریان ارایه می دهند. بنابراین ارایه مشاوره های تخصصی خرید دوربین و لنز یکی از خدماتی است که در یک فروشگاه مجاز دوربین انجام می شود.

 

فروش لوازم جانبی ضروری به همراه دوربین

یک فروشگاه تخصصی دوربین و لنز ، گزینه های زیادی را به عنوان لوازم جانبی ضروری به همراه دوربین ارایه می دهد . به عنوان مثال در زمان خرید یک دوربین و لنز کیت ، شما به خرید فیلتر محافظ ، کارت حافظه ، باتری یدک ، کیف دوربین ، سه پایه ، شارژر اضافی و ... ممکن است نیاز داشته باشید . در این شرایط در یک فروشگاه تخصصی اطلاعات لازم برای خرید لوازم جانبی ضروری به همراه لنز و دوربین را به شما ارایه می دهند اما در فروشگاه های غیر تخصصی و غیر مجاز ممکن است این اطلاعات را در اختیار شما قرار ندهند . بنابراین در فروشگاه های مجاز دوربین شما بدون نگرانی از موجود بودن اقلام ضروری ، تنها به یک خرید خوب و لذتبخش فکر خواهید کرد .

ارایه خدمات گارانتی

این مورد یکی از مهمترین مسائلی است که در زمان خرید یک دوربین یا لنز باید به آن فکر کنید. لحظه ای تصویر کنید که شما چند ده میلیون تومان برای خرید یک دوربین یا لنز عکاسی هزینه کرده اید و محصول خریداری شده شما فاقد ضمانت های لازم است . در این شرایط و در صورت بروز هرگونه مشکل در دوربین یا لنز خریداری شده ،هیچ مرجعی پاسخگوی مشکلات شما نبوده و عملا مبالغی که هزینه کرده اید را دور ریخته اید . این یک ضرر بسیار بزرگ است که علاوه بر آسیب های مالی ، ممکن است با خسارت های روحی و روانی نیز همراه باشد .

فروشگاه مجاز ایده‌آل دوربین تمامی قطعات دوربین و لنز را همراه با گارانتی معتبر و اصلی به شما ارایه می دهد .

گارانتی ایده آل دوربین برای محصولات کانن 36 ماهه است و برای محصولات نیکون گارانتی 24 ماهه و برای انواع محصولات دوربین و لنز سونی گارانتی 18 ماهه دریافت خواهید نمود . کارت گارانتی در زمان خرید به خریدار دوربین و لنز ارایه شده و این کارت گارانتی دارای شماره سریال معتبر می باشد . بر روی کارت های گارانتی ایده‌آل دوربین شرایط گارانتی و ضمانت محصول تماما توضیح داده شده است و شماره تلفن های ضروری تماس با شرکت در کارت گارانتی به صورت واضح و مشخص نمایان می باشند . برگه گارانتی به همراه دوربین های اورجینال و تایید شده توسط شرکت ایده آل دوربین ارایه می شود و در صورت وجود هرگونه نقص در تجهیزات عکاسی ، این برگه ارایه نخواهد شد .

بیمه نامه ایده آل دوربین

بیمه نامه دوربین

بسیاری از آسیب های و مشکلاتی که برای دوربین های عکاسی به وجود می آیند در قالب برگه های گارانتی تحت پوشش قرار داده نمی شوند. به عنوان مثال ، در صورتی که بعد از خرید یک دوربین یا لنز ، محصول شما دچار حوادثی از قبیل شکسته شدن بدنه دوربین یا لنز ، آتش گرفتن دوربین یا لنز ، فرو افتادن در آب یا ... شود ، گارانتی ها پاسخگو نبوده و تنها بیمه نامه معتبر دوربین شما است که قادر به جبران این خسارت ها برای شما می باشد. بیمه نامه ایده‌آل دوربین یکی از امکاناتی است که تا 85 درصد از خسارت های وارد آمده را برای شما جبران می کند و به شما کمک می کند تا به راحتی از مشکلات ایجاد شده در این شرایط رهایی یابید.

کارت VIP ایده‌آل دوربین

کارت VIP ایده آل دوربین گزینه ای است که از سوی این شرکت برای ارایه خدمات بیشتر به خریداران دوربین و لنز ارایه می شود و خدماتی بیش از دوره گارانتی را به وجود می آورد. پیش از این کارت VIP ایده‌آل دوربین تنها برای عکاسان و تصویربرداران حرفه ای ارایه میشده است اما اکنون خریداران دوربین از فروشگاه مرکزی ایده‌آل دوربین نیز می توانند بدون توجه به مدل دوربین خود ، این کارت را دریافت کنند.

 

برچسب ( پلمپ ) اصالت کالا

دوربین یا لنز های تایید شده برای فروش به همراه برگه گارانتی ایده ال دوربین ؛ دارای یک برچسب تایید اصالت کالا نیز هستند که بر روی جعبه دوربین قرار داده است و در واقع برای بازکردن جعبه دوربین خود ابتدا باید برچسب تایید اصالت کالا را از روی آن باز نمایید. تمامی محصولات گارانتی دار و تایید شده توسط شرکت ایده‌آل دوربین به همراه برچسب پلمپ تایید اصالت کالا عرضه می شوند.  برچسب اصالت کالا بر روی جعبه دوربین اولین علامت و نشانه ای است که تایید یک خرید خوب را به مشتریان محترم ارایه می دهد .

دو جلسه آموزش رایگان کار با دوربین ( خدمت انحصاری ایده آل دوربین )

تمامی دوربین های خریداری شده از فروشگاه مرکزی ایده‌آل دوربین دارای گزینه ارایه دو جلسه آموزش رایگان کار با دوربین هستند. جلسات آموزش رایگان کار با دوربین در واقع یکی از تخصصی ترین کلاس های آموزش عکاسی هستند که در قالب آنها تخصصی ترین مفاهیم کار با دوربین و اصول عکاسی با دوربین های دیجیتال ارایه می شوند. در جلسات آموزش رایگان کار با دوربین شما با تعداد زیادی از کاربردی ترین اصول عکاسی آشنا می شوید که پایه های علم و هنر عکاسی بوده و به با یادگیری این مطالب شما به راحتی قادر خواهید بود تا با دوربین خود ، عکسهای حرفه ای بگیرید .

کلاس های آموزش رایگان کار با دوربین تحت نظر اساتید مجرب تایید شده از سوی آکادمی کمپانی های Canon, Nikon , Sony برگزار می شوند و اصول استاندارد کار با دوربین مطابق با استاندارد های بین المللی در این کلاس ها آموزش داده می شوند.

آموزش های تخصصی عکسی و کار با دوربین

در صورتی که بعد از کلاس های رایگان آموزش کار با دوربین به آموزش های تخصصی عکاسی نیاز داشته باشید آکادمی عکاسی ایده آل دوربین کلاسهای پیشرفته عکاسی را برای شما ارایه خواهد داد.  در کلاس  های عکاسی پیشرفته شما قادر خواهید بود تا به راحتی تکنیک های عکاسی را یادگرفته و از آنها برای کسب درآمد و ورود به بازار بزرگ عکاسان و فیلمبرداران سراسر کشور استفاده کنید. شرکت ایده آل دوربین برای کلاسهای آموزش عکاسی خود مدرک معتبر بین المللی و مورد تایید اتحادیه ارایه می دهد .

 

 

 

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش